Servis Audi
Vaše výhody v našem autorizovaném servisu Audi
Přímý příjem
Komplexní způsob příjmu vozidla do servisu s využitím zvedáku za vaší přítomnosti. Proces provádíme bezplatně (odborným personálem v příjemném prostředí), při čemž jsou odhaleny případné nedostatky a ty jsou na místě se zákazníkem konzultovány.
- Kontrola vozu společně s vámi v místě Přímého příjmu.
- Kontrola vozidla dle kontrolního seznamu výrobce.
- Identifikace závad a sepsání zakázky.
- Nabídka originálního příslušenství, pneumatik atd.
Proškolený personál
Všichni naši mechanici, servisní poradci a dílenští specialisté jsou pravidelně proškolováni. Odbornost personálu je podmínkou značky Audi pro udělení certifikátu ISO 9001. Každé vozidlo je během opravy chráněno před znečištěním. Volant, řadící páka, sedadla a koberce řidiče jsou servisním poradcem či mechanikem opatřena ochrannými potahy.
Testy kvality, servisní a dílenské akce
Majitelé vozidel se rozhodují, zda po záruce navštívit autorizovaný nebo neautorizovaný servis. Všeobecným názorem přitom bývá, že autorizovaný servis bývá příliš drahý, zatím co neautorizovaný udělá stejnou službu za mnohem méně peněz. Pro získání autorizace musí servis splnit mnoho náročných kritérií a podmínek. Povinností je mít perfektně vyškolený a kontinuálně dále vzdělávaný veškerý personál, mít kompletní vybavení servisu dle požadavků výrobce, pro opravy používat originální, výrobcem otestované náhradní díly.
Kvalita každého vozu Audi, reklamace a případný výskyt určitých technických jevů jsou pravidelně sledovány. Výrobce vozů Audi se prostřednictvím servisních dílenských akcí (dále SDA) snaží předejít potížím zákazníka a provádí preventivní řešení technického problému zdarma, nezávisle na stáří vozidla. Provedení SDA není podmíněno záruční lhůtou vozu. Každý zákazník, který navštíví autorizovaný servis s vozidlem, na kterém je vyhlášena SDA, je na tuto opravu upozorněn. V neautorizovaném servisu tuto informaci nezjistíte! Každé vozidlo pozvané na SDA je kontrolováno zdarma.
Servisní dílenská akce není nic jiného než důkaz, že zákazník je na prvním místě a prodejem vozu nebo uplynutím záruční lhůty naše péče o něj nekončí.
100% záruka na práci i díly
Na všechny provedené práce v našem autorizovaném servisu Audi se samozřejmě vztahuje záruka. Na Audi Originální díly®, které byly použity při opravě, se vztahuje záruka 2 roky a u některých dílů je dokonce delší. Náš zákazník nemusí, v případě pochybností či reklamace, hledat po roce a půl účet od opravy. Vše společně se zákazníkem rádi dohledáme v našem zakázkovém systému. Známe historii vašeho vozu, každý servisní úkon, který byl kdekoliv v Evropě v autorizovaném servisu proveden a tím zachováváme jeho hodnotu a neprovádíme zbytečné úkony údržby, které již byly provedeny jinde.
Výhodné ceny za servisní úkony
Našim zákazníkům nabízíme výhodné ceny za práci i originální díly. Systém slev a akčních nabídek máme nejen pro stálé zákazníky se zánovním vozem, ale i pro zákazníky s vozem starším 4 let.
Navíc se můžete zapojit do nového programu výhod - MyCard. Servisní karta je vždy vázána na konkrétní vozidlo, a v rámci programu přináší mnoho výhod. Je jen na vás, zda si vyberete bezplatnou verzi nebo rozšířenou placenou verzi Service+. Chcete vědět více? Více na MyCard.
Objednání do servisu - Audi
Servis Audi
Telefon: 234 700 260
Pro objednání do autorizovaného servisu Audi využijte náš formulář. Nezapomeňte využít svou Audi MyCard a nebo se zeptejte našeho servisního poradce na výhody Audi Servisního balíčku. Jsme tu pro vás a se vším vám rádi pomůžeme!